HATIRLATMA: 2017-2018 Akademik Yılı Öğrenim Ücreti Ödemeleri Hakkında
14.09.2017
HATIRLATMA: 2017-2018 Akademik Yılı Öğrenim Ücreti Ödemeleri Hakkında
​​Değerli Öğrencilerimiz,

2017-2018 Akademik Yılının tüm öğrencilerimiz için başarılı bir yıl olmasını dileriz. Ücret ödeme takvimi bugün itibarıyla başlamış olup, tamamlanması için belirlenmiş son tarih 20 Eylül 2017, Çarşamba günüdür. Ücret ödemesi yapacak olan öğrencilerimiz geçen yıllarda olduğu gibi nakit, kredi kartı ya da Sanal POS üzerinden ödemelerini gerçekleştirebilirler. Ders seçimlerinde gecikme ve problem yaşanmaması için ödemelerin bu tarihe kadar tamamlanması gerekmektedir. 

Dönemlik ücretin tek çekim ya da nakit olarak ödenmesi durumunda %2 peşin indirim, yıllık ücretin tek çekim ya da nakit olarak ödenmesi durumunda %5 peşin indirim uygulaması devam etmektedir.

Öğrenim ücreti peşin olarak aşağıda belirtilen banka hesaplarına havale, EFT veya Üniversitemizin Dragos Kampüsünde geçici şube açmış olan Halkbank’a nakit olarak ödenebilir. Nakit olarak banka üzerinden yapılacak ödemelerde mutlaka öğrencinin ad soyad ve TC Kimlik No veya öğrenci numarası bilgilerinin bulunması gerekmektedir. Tüm kredi kartları ile tek çekim ve Üniversitemizin anlaşmalı olduğu banka kredi kartları ile taksitle Sanal POS'tan ya da Dragos Kampüsü Rektörlük Binası 2.katta bulunan Mali İşler Ofisi’nden ödeme yapılabilir. Sadece Üniversitemizle Üye İşyeri Sözleşmesi imzalayan bankaların kredi kartlarına ilave taksit kampanyaları ile yıllık ödemede Bonus 9, Paraf 10 ve World 8, dönemlik ödemede ise Bonus 5, Paraf 7 ve World 4 taksit imkânı ile ödenebilir. Kredi kartı ile yapılacak ödemelerde kart limitinin ödenecek öğrenim ücretine yetecek limite sahip olması gerekmektedir.

Ders seçim sürecinde ve LMS erişiminde problem yaşanmasını engellemek için ödemelerin en geç 20 Eylül 2017 tarihine kadar gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Bu tarihten sonra ödemesini gerçekleştirmeyen öğrenciler sistemdeki bloke nedeniyle ders seçemeyeceklerdir. Uluslararası öğrencilerin ödemelerinin valörde yaşanan gecikmeler nedeniyle en geç 15 Eylül 2017 tarihine kadar gerçekleştirmeleri gerekmektedir. 
 
Öğrenim ücretinin hesaplanması ve ödeme yöntemleri ile ilgili tereddüt ettiğiniz konularda bilgi almak için Mali İşler Ofisi'ne aşağıdaki telefon numaralarından ve email adresinden ulaşabilirsiniz.

Tel: 0216 559 90 23 - 0216 559 90 37
    
Banka Hesap Bilgilerimiz:

Alıcı Adı: İstanbul Şehir Üniversitesi
Banka: Halkbank
Şube: Cevizli (1340)
Hesap No: 10100429
IBAN: TR96 0001 2001 3400 0010 1004 29

Yurt Dışı Ödemeler İçin:
Account Name: Istanbul Sehir Universitesi
Bank: Halkbank
Branch: Cevizli (1340)
Swift Code: TRHBTR2A
USD IBAN: TR98 0001 2001 3400 0053 1001 05
EUR IBAN: TR97 0001 2001 3400 0058 1000 85

Mali İşler