Prof. Dr. Ahmet Faruk Aysan's article has been listed at the top in the PlumX Metrics of the Journal of Comparative Economics.
9/3/2018
Prof. Dr. Ahmet Faruk Aysan tarafından yazılan “Dindarlık ve Akılcılık: İslami ve Geleneksel Bankalarda Mudi Davranışları” isimli makale, PlumX Ölçütlerine göre 2017-2018 yılında “Sosyal Medyada En Çok İlgi Çeken Makale” oldu.
​​​​​​​​​​​​İstanbul Şehir Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi Dekanı, Ekonomi Bölüm Başkanı ve İşletme Bölüm Başkanı Vekili Prof. Dr. Ahmet Faruk Aysan'ın, “Dindarlık ve Akılcılık: İslami ve Geleneksel Bankalarda Mudi Davranışları" isimli makalesi, PlumX Ölçütlerinde en üst sıraya yerleşti. 

PlumX Ölçütleri, internet ortamında yayınlanan akademik makalelerin; haberlerde bahsedilme oranı ya da hakkında atılan tweetlerin sayısı gibi etkileşim kriterleri göz önüne alınarak hazırlanan bir beğeni göstergesi. Bu tarz akademik verilerin anlamlandırılabilmesini ve karşılaştırma yoluyla analiz edilebilmesini sağlayan PlumX Ölçütlerine göre; Prof. Dr. Aysan'ın “İslami ve Geleneksel Bankalarda Mudi Davranışları" konulu makalesi, 2017-2018 döneminin en iyi çalışması olarak gösterildi. Prof. Dr. Aysan'ın makalesi geçtiğimiz Mart ayında Karşılaştırmalı Ekonomi Dergisi'nde yayınlanmıştı.​