2017 - 2018 Akademik Yılı Güz Dönemi Ders Kayıtları
15.10.2017
2017 - 2018 Akademik Yılı Güz Dönemi Ders Kayıtları

​​​​​

2017-2018 Akademik Yılı Güz Dönemi ders kayıtları, ders ekleme-bırakma süreci de dahil olmak üzere aşağıda belirtilen tarihlerde SAP Portal'da bulunan "Ders Kayıt Sistemi" üzerinden 17 Ekim 2017 Salı günü saat 10.00’da başlayıp, 9 Kasım 2017 Perşembe günü saat 17:00’de sona erecektir.

Ders Kaydı Dönemleri

Meslek Yüksekokulu ve Lisans Öğrencilerimiz

Lisansüstü Öğrencilerimiz

Ders Kayıtları

17 - 25 Ekim 2017

19 - 25 Ekim 2017

Ders Ekle-Bırak

30 Ekim - 9 Kasım 2017

30 Ekim - 9 Kasım 2017


Meslek Yüksekokulu ve Lisans öğrencilerimiz 17 ve 18 Ekim 2017 tarihlerinde bölüm zorunlu, bölüm seçmeli ve ortak derslere; 19 Ekim - 9 Kasım 2017 tarihleri arasında ise ders planlarında bulunan zorunlu ve seçmeli tüm derslere kontenjan dahilinde kayıt olabileceklerdir.

Ders kayıtlarında yardımcı olacak önemli bilgiler aşağıdaki gibidir.

1. Öğretim üyelerinin bilgileri dahilinde devamsızlık oranı %25’i geçmemek üzere kısmi çakışan derslere danışman onayı alınarak sistemden kayıt yapılabilecektir. Bu şartlarda alınan derslerin programında gün ve saat değişikliği olması durumunda öğrenciler ders onaylarını tekrar danışmanlarına göndermeli ve onaylarını almalıdırlar. Sistem üzerinden yapılamayan kayıtlar için ayrıca dilekçe alınmayacaktır.

2. GNO’su 1.80’in altında olan öğrenciler C notunun üzerinde olan derslerini sistemden seçip danışmanın onayını almak suretiyle kayıt yapabilirler. GNO’su 2.80’in altında olan öğrenciler C notunun üzerinde olan derslerini sistem üzerinden seçip danışmanın onayını almak suretiyle derslere kayıt yapabilirler.

3. Birden fazla şubesi olan derslerde şube değişikliği yapmak isteyen öğrenciler, şube değişikliğini yaptıktan sonra ders programını tekrar danışman onayına göndermelidirler.

4. Yukarıdakiler dışında istisna olan (önkoşul ve fazla kredi talebi) ders kayıt talepleri için en geç 25 Ekim 2017 Çarşamba günü akşamına kadar Fakülte Sekreterliklerine başvurabilirler. Taleplerin ilgili Fakülteler tarafından olumlu değerlendirilmesi durumunda, 30 Ekim - 9 Kasım 2017 tarihleri arasında SAP Portal üzerinden ders kayıtları öğrenciler tarafından yapılacaktır. 25 Ekim 2017 tarihi akşamına kadar fakülte sekreterliklerine başvuruda bulunmayan öğrenciler ders ekleme-bırakma tarihlerinde ders kayıtlarını sistem üzerinden yapamayacaklardır. Ayrıca dilekçe kabul edilmeyecektir.

Ders kaydınızın tamamlanması için almış olduğunuz tüm dersleri, danışman onayına mutlaka göndermiş olmanız gerekmektedir. Danışmanınızın kim olduğu bilgisine "SAP Portal / Ders Kaydı / Danışman Onayına Gönder" alanından ulaşabilirsiniz. Danışmanınızın iletişim bilgisine ise MyŞehir’de "KİM KİMDİR" alanından ulaşabilirsiniz.

Kullanıcı adı ve Şifre bilgileri için https://my.sehir.edu.tr/Pages/resetpassword.aspx adresinden şifrenizi yenileyebilirsiniz.

Ders kayıtları öncesinde ve ders kayıtları sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz tüm önemli bilgilere "Öğrenciler İçin" sayfasından ulaşabilirsiniz.

SAP Portal üzerinden gerçekleştirilecek olan ders kayıt aşamalarının ayrıntılı olarak anlatıldığı "Ders Seçim Kılavuzu" da aynı sayfada yer almaktadır.

Ders kayıtları ile ilgili sorularınıza daha ayrıntılı cevap bulmak için "Sıkça Sorulan Sorular (SSS)" sayfamızı ziyaret ediniz.