Uluslararası Öğrenci Kayıtları
Üniversiteye yeni kayıtlar, akademik takvimde ilan edilen tarihler arasında, ilgili mevzuat hükümleri uyarınca, Öğrenci Akademik İşler Direktörlüğü tarafından Dragos Kampüste gerçekleştirilmektedir.

Kayıt Tarihleri
Birinci Kayıt Haftası: 11 - 15 Temmuz 2016
İkinci Kayıt Haftası: 01 - 05 Ağustos 2016
Ek Kayıt Haftası: 05 - 09 Eylül 2016
Ek Kayıt Haftası: 19 - 22 Eylül 2016

Kayıt Yeri
İstanbul Şehir Üniversitesi Dragos Kampüsü
Orhantepe Mahallesi, Turgut Özal Bulvarı, No: 21, 34865 Dragos, Kartal/İstanbul 

Kayıt için Gerekli Belgeler
Başvurusu değerlendirilen ve kabul mektubu almaya hak kazanan adaylar, gerekli belgeleriyle birlikte akademik takvimde belirtilen kayıt tarihlerinde 09.00 - 16.00 saatleri arasında, Dragos Kampüsü Öğrenci Akademik İşler Ofisi'ne şahsen gelerek kayıt işlemlerini yapabilirler.
  • Öğrenci Tanıma Formu (Öğrencinin kayıt esnasında online doldurduğu formdur.)
  • Kabul mektubu
  • Diploma aslı (Diploma aslı Türkçe ya da İngilizce değil ise; diplomanın Türkçe ya da İngilizce noter onaylı çevirisi teslim edilir.)
  • Diploma Denklik Belgesi
  • Transkript aslı (Transkript aslı Türkçe ya da İngilizce değil ise; transkriptin Türkçe ya da İngilizce noter onaylı çevirisi teslim edilir.)
  • Pasaport aslı (Kayıt sırasında fotokopisi alınıp, aslı öğrenciye iade edilir. Pasaport dili Türkçe ya da İngilizce değil ise; pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfasının Türkçe ya da İngilizce dillerinde noter onaylı çevirisi teslim edilir.)
  • İngilizce Dil Yeterlilik Belgesi (TOEFL, SAT vb. İngilizce yeterlilik belgesine sahip olmayan öğrencilerin dil yeterlilik seviyeleri İstanbul Şehir Üniversitesi Diller Okulu'nun düzenlediği Düzey Belirleme Sınavı ile belirlenir. Sınav tarihleri akademik takvimde belirtilmiştir.)
  • Sınav Sonuç Belgesi (GCE, ACT, SAT I, ABITUR,TAWJIHI vb.)
  • Öğrenim ücretinin ödendiğine dair belge (Tam burslu öğrenciler hariç)
  • 4 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş)
  • İkamet Tezkeresi (Halihazırda İkamet İzni Belgesi'ne sahip olan öğrenci, izninin fotokopisini sunmalıdır. Sahip olmayanlar üniversitemize kayıt yaptırdıktan sonra İl Göç İdaresi’ ne başvuru yaparak İkamet İzni Belgesi'ni alır ve fotokopisini Öğrenci Akademik İşler Ofisi'ne iletir.)

Kayıt Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar
  • Kayıt esnasında doldurulması gereken Öğrenci Tanıma Formu'nu doldurmamış öğrencinin kayıt işlemi tamamlanmayacaktır.
  • TC uyruklu olan öğrencilerden, kayıt sırasında görevli tarafından verilecek olan Sabıka Beyan Formu ve Askerlik Beyan Formu'nu doldurmaları beklenir.
  • Akademik takvimde belirtilen kayıt tarihleri kesin kayıt tarihleridir. Öğrencilerin kayıt işlemlerini ilgili tarihler içinde tamamlaması beklenmektedir.
  • Belgelerinde tahrifat bulunan öğrencilerin kayıt işlemleri yürütülmeyecektir.
  • Öğrencilerimizin kayıt işlemlerini bizzat gerçekleştirmesi gerekmektedir. Kayıt işlemlerini öğrencilerden başka ancak noter onaylı vekâlet verdikleri kişi gerçekleştirebilir.
  • Kayıt belgelerinin eksiksiz teslim edilmesi gerekmektedir. Eksik belge tesliminde bulunan öğrencinin kaydı onaylanmayacaktır.
  • Ödeme yapması gereken öğrencilerin kayıt tarihleri içinde ödemesini yapması beklenmektedir. Ödemesini tamamlamayan öğrencinin kayıt işlemleri onaylanmayacaktır. Ödeme koşulları ile ilgili Mali İşler Direktörlüğü'ne danışılabilir. (maliisler@sehir.edu.tr)

Kayıt ile ilgili sorularınız için ogrenciisleri@sehir.edu.tr​ adresine e-posta gönderebilirsiniz.