Executive MBA Mezunu Mehmet Ortaç / 2015
 
"ŞEHİR'i seçmemdeki en büyük neden üniversitenin vizyonu oldu."
​​​"10 Mart 1985 İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema bölümünde lisans eğitimimi tamamladım. Öğrencilik yıllarımdan itibaren hem stajlar hem de tam zamanlı çalışmalar ile pazarlama alanında iş hayatına adım attım. İzmir’de bir reklam ajansında yaptığım staj sonrasında İstanbul’da çeşitli ajanslarda staj imkanım oldu. Son staj yerim olan uluslararası reklam ajansı Grey Worldwide İstanbul bünyesinde yer alan Cohn&Wolfe halkla ilişkilerde tam zamanlı olarak çalışmaya başladım. Burada uluslararası ve ulusal birçok marka ile çalışma fırsatı buldum. Ardından kısa bir süre Dekatlon Buzz sosyal medya ajansında Medya Grup Koordinatörü olarak çalıştım. Dekatlon Buzz ile girmiş olduğum dijital pazarlama alanına yine uluslararası reklam ajansı olan Alice BBDO bünyesinde dijital pazarlama çalışmaları yürüten Proximity İstanbul’da devam ettim. Burada da birçok büyük markanın dijital pazarlama çalışmalarından sorumluydum. Proximity İstanbul sonrasında gayrimenkul sektöründe Türkiye’nin lider markalarından biri olan Sur Yapı’da dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaya başladım. 4 yıldır bu görevimde çalışmaya devam etmekteyim. Ocak 2013 itibariyle İstanbul Şehir Üniversitesi’nde Executive MBA yüksek lisans programına başladım. Bu programı Mayıs 2015’te başarıyla tamamladım. Üniversite dönemimden bu yana çeşitli sivil toplum kuruluşlarında aktif olarak faaliyet göstermekteyim. İstanbul Şehir Üniversitesi’ni seçmemdeki en büyük neden üniversitenin vizyonu oldu. Ayrıca öğretim görevlisi kadrosu tercihimdeki en büyük nedenlerin başında geliyordu. Günümüzde lisans ya da yüksek lisans eğitimi için genellikle adı süslü üniversiteler tercih edilmekte; bu üniversitelerin vizyonu, eğitim programı ve öğretim görevlisi kadrosu çok fazla dikkate alınmamakta. Bölüm tercihimi ise kariyerimin bugüne kadar geldiği yer ve çalışırken tespit ettiğim eksikliklerim belirledi."