2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yurt Ücreti Ödemeleri Hakkında Bilgilendirme
23.01.2018
2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yurt Ücreti Ödemeleri Hakkında Bilgilendirme
​​2017-2018 akademik yılı bahar dönemi yurt ücretleri 25 Ocak - 10 Şubat 2018 tarihleri arasında ilgili banka hesabına yatırılmak suretiyle ödenecektir. Yurt ücretleri dönemlik olarak tahsil edilmektedir.

Yurt ücreti ödeme koşulları ve banka hesap bilgileri için lütfen TIKLAYIN​.

Ödemesini 10 Şubat 2018 tarihine kadar yapmamış öğrencilerin yurt yerleştirmesi iptal edilecek ve kaydı silinecektir. Ödemesini yapmadığı için kaydı silinen öğrencilerin (ilgili oda başka bir öğrenciye tahsis edilebileceğinden) yeniden yurt başvurusunda bulunması gerekecektir.

EFT ya da havale ile yapılacak olan ödemelerde açıklama kısmına "Öğrenci Adı ve Soyadı" ile "TC Kimlik No" yazılması gerekmektedir. Banka ödeme dekontunun ya da kredi kartı slipinin (yurda giriş sırasında ibrazı istenebileceğinden) muhafaza edilmesi gerekmektedir.

Bahar döneminde kalmak istemeyen (ilişik keserek yurtlardan ayrılmak isteyen) öğrencilerin, en geç 15 Şubat 2018 tarihine kadar "Yurt İlişik Kesme Formu"nu doldurup, yurt yönetimine teslim etmeleri ve odalarını boşaltmaları gerekmektedir.

Bahar döneminde yurtta kalmak üzere ilk defa başvuracak öğrencilerimizin yurtlar@sehir.edu.tr adresine bir başvuru maili göndermeleri yeterli olacaktır. Geçmiş dönemlere ait herhangi bir konaklama veya hasar borcu bulunan öğrencilerimizin yurt başvuruları ilgili tutar ödenene kadar kabul edilmeyecektir.

Daha ayrıntılı bilgi ve sorularınız için yurtlar@sehir.edu.tr adresine mail gönderebilir veya www.sehir.edu.tr/tr/sehirde-yasam/yurtlar sayfasını ziyaret edebilirsiniz.